W celu zapewniania Państwu jak najlepszych standardów obsługi Waszych wspólnot mieszkaniowych Admikor – Plus oferuje;
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
wyszukiwanie dodatkowych źródeł przychodów Wspólnoty
nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości części wspólnych budynku
pozyskiwanie najemców na lokale użytkowe
przygotowywanie i organizowanie corocznych zebrań Wspólnoty
przygotowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych (regulaminy, statut)
pomoc w pozyskiwaniu środków na cele remontowe
prowadzenie oraz aktualizacja wykazu właścicieli i najemców
na życzenie Klienta zapewniamy dyżury administratora na terenie nieruchomości
pozyskiwanie, negocjowanie warunków umów z dostawcami mediów ( energia elektryczna, energia cieplna, woda i ścieki, wywóz nieczystości) bieżące monitorowanie ilości osób zamieszkujący dany lokal.
Obsługa techniczna
prowadzenie ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji
prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami
przechowywanie i utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji technicznej budynku
przeprowadzanie okresowych przeglądów zgodnie z ustawami prawa budowlanego
kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku
przygotowywanie planów remontowych
realizacja planów remontów zgodnie z przyjętą uchwałą
pozyskiwanie wykonawców usług i robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów
nadzór techniczny nad obsługą budynku
terminowe informowanie zarządu Wspólnoty o stanie technicznym nieruchomości i stopniu zaawansowania przeprowadzanych prac remontowych.
Obsługa księgowo – bankowa
powadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego
przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowo-rozliczeniowej
prowadzenie rachunku bankowego Klienta
prowadzenie sprawozdawczości Klienta dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami
dostęp przez internet do indywidualnej kartoteki właściciela lokalu (e-kartoteka)
windykacja należności
sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji
roczne rozliczenie świadczeń za rok poprzedni po zebraniu sprawozdawczym
bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości, części wspólnej, mediów oraz kosztów remontów
przedkładanie Klientowi przekazów bankowych w celu terminowej regulacji należności, sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym.
Odwiedź nasz profil